torsdag 9 februari 2012

Tilbake fra semester!!

Har nettopp kommet hjem fra en deilig lang ferie på Bali m 30+ dag og natt...,fikk dermed helt sjokk når vi landet på Arlanda natt til lördag og det var -17!!!
Begynner å bli litt vant til det nå,men som så mange andre her i skandinavia så har huden min både på kropp og ansikt blitt så törr etter jeg har kommet hjem...

Så nå er det förste hjelps behandling som må til,scrubb av kroppen å få fjernet döde hudceller og etterfulgt av en näringsrik body krem som trekker mycket dypere inn i huden når man har scrubbet först!

Til dette rekomenderer jeg Lanèche sin Spa serie til kroppen - Exfoliating Body Polish + Firming & Moisturizing Body Cream.


Til ansiktshuden ville jeg såklart begynt m rens&lotion som 1 steg og fulgt av peeling for ansikt,enten m/korn eller aha syrer i seg(vi kan hjelpe deg å finne den rette for deg:).
Så legge på en nydelig og frisk ansiktsmask i 10-15 min eller som en aktiv nattprodukt over natten som en kur et par ganger i veckan!

Avslutningsvis m en ampulle spesialrettet for din hudtilstand og dine behov,så ögoncreme og dag/eller nattcreme.

Rekomenderer Lanèche sine ansiktsprodukter som vi har hos oss på Face&Body både i Vällingby och ulvsunda slott.
Vi som jobber der er hudterapeuter og hjelper deg gjerne m å tilrettelegge rette produkter spesielt til deg og dine behov!

Mitt tips på mask er Special Care Oxygen -Rich Mask som er helt super til å gi näring,fukt samt stimulerer nybildning av celler og gir deg masse lyster:)))


Mvh Cathrine Steensen //hud&spa terapeut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar