tisdag 29 mars 2011

Nyanställd på Face & Body

Mitt namn är Lena och jag är en nyexaminerad spa- och hudterapeut från Gilda Skolan i Stockholm. Jag har ett nationellt diplom från SHR och det internationella diploment från CIDESCO. Efter en mycket intensiv utbildning så har jag nu börjat arbeta här på Face & Body och känner en stor glädje av att gå till jobbet och att få göra en insats. Att få jobba med människor och ge dem en känsla av trygghet och bekvämlighet i vardagen är något jag brinner för.
Som person är jag en positiv, glad och gillar att ta mig an nya utmaningar och se världen. Det finns så mycket att lära och ta del utav i livet. Då hudterapeutyrket hela tiden växer så finns det stora framtidsplaner för oss hudterapeuter. Nu när det har blivit popurlärt att ta hand om sig själv så växer branchen bara mer och mer. En stor del av att gå på spa eller salong är att det är en fantastisk upplevelse, både att uppleva själv eller ge bort som gåva. Det handlar även om att ta hand om sin häsla och välmående.


Det behandlingar som jag utför här på Face & Body är: ansiktsbehandlingar, frans- och brynfärg, växning, öronhåltagning, massage, kroppsbehandlingar, manikyr, pedikyr och makeup. Ni är varmt välkomna att boka in en tid hos mig.


Finns tillgänglig både i Ulfsunda Slott och Vällingby City.


På återseende


//Lena, spa- och hudterapeut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar