fredag 13 maj 2011

Frågor och svar....




Nedan följer några vanliga frågor som vi ofta får..



Kan jag betala i förväg för en behandling som jag har bokat till en vän, så att allt är klart när han/hon kommer?
Ja, det går bra att betala i förväg i vår reception.

Hur lång tid innan måste jag avboka min behandling om jag inte kan komma?
Senast 24 timmar innan din bokade behandling, annars utgår full debitering. Avbokning sker via vår bokning, tel. 08-687 02 00 eller 08-634 06 00.

En bokning gjord via vår webbokning går endast att omboka via telefon. Avbokning och återbetalning kan endast ske vid sjukdom mot uppvisande av läkarintyg. Tel. kundservice
08 634 32 00.




Kan jag överlåta en behandling som jag bokat till en vän?
Ja det går bra. Kom ihåg att meddela om din vän har allergi eller är gravid.


Om jag vill ha en annan behandling än den som är angiven på mitt presentkort, går det att byta?
Det går bra att byta behandling och betala eventuell mellanskillnad.





Hur länge gäller mitt presentkort?
Det är giltigt i ett år från det datum det utfärdats.


Kan jag överta ett presentkort när det står ett namn på det?
Ja, presentkorten är opersonliga.


Kan man göra behandlingar tillsammans med en vän?
Ja. Vi har en duo-behandling. Under de behandlingarna är ni två personer som gör samma behandlingar med varsinn terapeut.
Läs mer om duo-behandlingar på hemsidan.

Vilka behandlingar finns hos Face & Body?
Läs om våra behandlingar på hemsidan


Vad är skillnaden mellan spa-massage och Svensk klassisk massage?
Spa-massage är en mjukare och mer avslappnande massage där aromatiska oljor används. Svensk klassisk massage är mer behandlande och naturell olja används.


Vad ingår när jag bokar en behandling?
Tillgång till lån av handduk, badrock och tofflor samt frukt och dryck i vår Spa-lounge ingår.


Vad ska jag ha på mig när jag får en behandling?
Alla terapeuter använder sig av en speciell handduksteknik som gör att du aldrig behöver känna dig naken även om du är det. Du kan bära trosor/kalsonger under de flesta behandlingar om du önskar, dock ej vid kurbad, bodyscrub och inpackningar eftersom du duschar/badar under behandlingen.




Var kan jag köpa produkterna som används under behandlingen?
Din terapeut hjälper dig gärna att rekommendera de produkter som bäst skulle passa för just dig. Vi använder oss av Lanèche i våra behandlingar.


Ska jag tänka på något speciellt innan jag kommer?
För att verkligen njuta av ditt besök och checka in i lugn och ro, rekommenderar vi att du kommer 15 minuter innan din behandling.

Behöver jag ha med mig egen handduk?
Nej, när du tar en behandling eller löser spa-entré ingår en handduk.

Har ni öppet på helgerna?
Ja, kl. 10.00-18.00 på lördagar och kl.11.00 till 18.00.

Vilken temperatur är det i poolen?
37-38 grader varmt.





Vi som arbetar på Face & Body finns här för att ta hand om dig som besöker oss på bästa sätt. Är du missnöjd med något efter ditt besök tveka inte att tala om det för oss eller om du har några andra synpunkter. Vill du inte tala med den terapeut du haft under din behandling fråga efter verksamhetschef och be att få bli kontaktad. Det går även att maila till Sara@facebody.nu verksamhetschef Face & Body i Vällingby eller till ulfsunda@facebody.nu Isabelle Hooshidar, verksamhetschef Face & Body i Ulfsunda


















































































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar