söndag 1 maj 2011

Ge bort ett presentkort!





Överraska någon du tycker om med ett presentkort på en skön behandling. Perfekt present till den som har allt! Nedan ser du tips på presentkort som är väldigt uppskattade både för män och kvinnor i olika åldrar.

Nedan följer lite tips på omtyckta behandlingar. Behandlingarna utförs både i Vällingby och i Bromma.

Klassisk Ansiktsbehandling
Det bästa för ditt ansikte, komplett med hudanalys, rengöring, peeling, ånga, porrengring och massage. 60 min 595 kr

AHA-upplevelse
Kemisk peeling som ger fina resultat på både hudföryngring, akne och pigmenteringar. 30 min 395 kr


Hot stone massage
Underbart avslappnande helkroppsbehandling med massage med heta lavastenar. Du drömmer dig bort en stund och all stress och muskelspänningar försvinner. 60 min 545 kr

Klassisk Massage
Alltid lika populär och uppskattad! Avslappnande helkroppsmassage som ger ett otroligt välbefinnande. Tips! Massage är avdragsgillt.


Presenttips till mannen!
Ansiktsbehandling för män
Huden blir både rengjord och vårdad. I behandlingen ingår: rengöring, peeling, ånga och porrengöring, mask, ansiktsmassage och dagcreme. 60 min 595 kr.

Fotvård – Pedikyr
En klassisk pedikyr med fotbad, peeling, inpackning, formning av naglar, nagelbandsvård och borttagning av lättare förhårdnader. Behandlingen avslutas med en avslappnande fotmassage. 60 min 545 kr.

Fina händer och fötter
Naturligt vackra naglar eller mjuka, lena händer och fötter!
Manikyr 60 min 445 kr

Pedikyr 60 min 545 kr

En lyxig spadag
Våra spapaket ger dig en maximal upplevelse och paketen består av en kombination med flera härliga behandlingar.

Valfritt presentkort
Låt mottagaren själv bestämma han eller hon vill göra.


Du har väl inte glömt Mors Dag den 29 maj!


Det är egentligen lätt att hålla reda på vilket datum Mors dag infaller i Sverige då högtiden alltid firas sista söndagen i maj. Ett presentkort på en upplevelse är garanterat en uppskattad gåva för mor!

För mer information angående våra presentkort och behabdlingar kontakta receptionen i Vällingby, 08-687 02 00 eller receptionen på Ulfsunda Slott, 08-634 06 00

/Sara Lindström Akhondi
Verksamhetschef

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar