torsdag 9 december 2010

Malin Ioannidou (liten presentation)



Hej!


Tänkte passa på att göra en kort presentation om mig själv och en av mina utbildningar...... Jag heter som ni nu känner till, Malin. Efternamnet blev ändrat under sommaren då jag gifte mig i hjärtat av Stockholm närmare bestämt på Strömparterren under Love 2010. Det var en magisk upplevelse! Bröllop jag kan rekomendera alla!


Inredning/mode ligger mig varmast om hjärtat privat förutom min familj såklart, jag har under min mammaledighet skapat en hel möbelkollektion (med hjälp av en finsnickare) i form av olika möbler jag själv velat ha men inte kunnat hitta ute på marknaden.....en liten hobby som blev ett deltidsprodjekt.


Jag gick mina utbildningar 2004 0ch 2005 bla som Spa-Terapeut på Axelssons gymnasiska institut. Kort därefter fick vi våran första dotter Natalin.......

Samtidigt som, min man fick för sig att ta över en restaurang på Vallhallavägen i stockholm, så ja.....det var bara att lägga utbildningarna på hylla en stund.


Nu äntligen har jag fått börja jobba med det som JAG brinner för! Göra människor snygga, få dem att slappna av och se till var och ens unika behov samt ta vara på "egentiden", det är ett underbart jobb att få möta människor på detta sätt! Livskvalitet!



Vi är ett underbart tjej-team här på Face&Body alla med (sina personligheter och sin charm) ,som fyller alla kundernas behov i ett enormt stort utbud av behandlingar.....


Jag jobbar som ni säkert redan vet på Face&Body i( östra flygeln) ulvsundaslott, det är en mycket lugn och avslappnande miljö. Slottet är gammalt och fint bevarat så som källarvalven. Personalen på slottet är otroligt proffsiga och kommer då och då ner till mig för en stunds välmående.....

Välkommen du med !




Jag har hittat hem! och går med ett litet leende på läpparna varje dag!

/Malin Ioannidou Spa terapeut,Face&Body Ulvsundaslott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar