tisdag 16 november 2010

Första dagen!

Hej allihopa!
Idag är det första dagen för mig (Eleonore) som makeup artist/receptionist här på Face & Body i Vällingby!
Jag var riktigt pirrig imorse men nu börjar jag bli lite varm i kläderna, även om jag har så mycket kvar att lära.

Det ska bli jättekul att jobba här dels för att jag verkligen brinner för makeup men även för att mina medarbetare är så härliga människor!

Jag kommer mest använda mig av Id BareMinerals i sminket och det har jag jobbat med bra mycket innan så det kan jag redan :)

Ikväll när jag kommer hem kommer jag sova så himla gott för nu har jag ett ton med info som jag har tagit in idag. Imorgon har nog det mesta sjunkit in ordentligt :)

Nu ska jag fortsätta jobba! Kram på er :)
/ Eleonore, Makeup artist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar