tisdag 30 november 2010

Naturlig Skönhet!!!

Tro inte på allt som skrivs och visas på TV! speciellt i alla tidningar som retucherar bilder för modellerna ska se yngre och snyggare ut....!!! Du kan inte jämnföra dig själv med bilder på låssas.... tyvärr vet inte våra jätte unga flickor det i dag!

Skönhetsidealet i dag är skrämmande när man tänker efter.... Är du trevlig och ser bra ut får du lättare jobbet, mannen på krogen....det blir liksom lättare i livet för dig som är snygg. Eller när folk med kapital säger att pengar inte betyder allt.....? (källa expressens dagtidning 2003)

Jag tror på att alla människor är och kan bli snygga, men skönheten måste börja innifrån! Mår du bra utstrålar du ett fantastiskt utseende.

Hur mår man bra??? Kan bara utgå ifrån mig själv såklart! Jag mår bra när allt runt omkring mig fungerar, när jag omges av människor som får mig att må bra. Jag älskar även att ge mina medmänniskor råd, positiv fedback osv...
Tycker om spontana saker i livet även i våran vardag.

Nu till utseendet; Ta han om dig själv! Avvara en tid i veckan för ditt utseende och välmående, med bra produkter eller ett besök på spa för att få tips och råd samt avkopplig!

Du kan äta dig snygg, du kan använda naturliga nyanser i din dag makeup samt klä dig efter din personliga stil.....

Vad passar dig i livet, vilka är dina mål vad gör dig nöjd och får dig att utstråla ditt vackraste utseende....????!!!!!


/Malin Hud&Spa Ulvsundaslott (face&body)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar