torsdag 3 februari 2011

Hej, Nu ska jag också försöka mig på att blogga här på face & bodys fina blogg :)
Jag är ganska ny och för er som inte känner mig kommer jag att utföra Alla Nagelbahandlingar, nästan alla spa behndlingar och såsmåning om även makeup behandlingar.
Jag kommer att pendla från Västerås eftersom jag bor där men ser fram imot att jobba här på face & body även fast jag har lång res väg!

Ni kan som sakt komma till mig och göra bla: Nagelförlängning, Under denna behandling förlänger vi din egen nagel med hjälp av en tipp och en gelé.
Du kan välja mellan ett permanent franskt utseendé eller förlänga naglen naturligt men hjälp av endast en naturlig gelé som läggs över hela nageln! Denna behandling kostar endast 645:- och ger ett snyggt resultat som både passar till fest och till vardags!



Lägger in en bild på en fyllning jag gjort idag!

Ha en fortsatt bra dag och glöm inte att besöka oss för att unna dig lite extra lyx i vardagen!
/Louise*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar