onsdag 9 februari 2011

Kalla Dagar Varma Nätter

Nu börjar i allafall jag få sommar abstinens, men de kanske ni redan har i det kalla vädret?!?
Varenda år frågar jag hur låång är egentligen vintern?

Men tänk när man hör den första fågeln sjunga, de första solstrålarna titta fram! underbart säger jag bara, snart vår = Att bli vårfin allt ska fixas och det är dags att bli brun och fin!

Och sen kan man faktiskt börja tänka på semestern nu också, vart man ska åka och hur länge man ska vara ledig, men många har kanske redan bestämt sig!
Då är det bara att vänta på det goda.

Själv står jag och funderar över att åka till Rhodos en vecka i juni skulle vara verkligen härligt, de gäller bara att ta sig tiden och åka iväg.

Ne nu längtar jag ännu mer efter sommar och sol! vad längtar du efter??

Sabina Hänninen Hud och spa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar