onsdag 2 februari 2011

Ska en mysig stämning..

.. hemma!

På riktigt mysiga kvällar brukar jag tända upp massa ljus i hela lägenheten, sätta på någon gammal klassiker från 50-,60-,70-,80-talet och bara mysa.
Laga någon riktigt god mat och sätta mig i soffan och ha lite kvalitetstid för mig själv.
Det borde man göra oftare!
Helt underbart att bara få vara med sig själv en stund. Kan räcka med bara 20 minuter, så mår jag toppen sen!

Eller varför inte tända massa ljus i badrummet, tappa upp ett hett skumbad (om man ändå hade badkar!) och lägga sig och läsa en god bok :)
Fantastiskt..

Jag älskar doftljus! Jag köper helst vanilj. Det ger en varm, mysig och behaglig doft, men inte för stark.
Eller den andra favoriten; kanel! Luktar helt underbart.
Det finns doftljus i massor! På Åhléns har jag hittat jättebra doftljus att ha på toaletten. Luktar jätte gott, dock är det ganska kort brinntid på dessa.

Så, jag tycker alla borde ta en dag i veckan för sig själva. Eller åtminstonde en minut! :)

/ Fanny, receptionist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar