tisdag 8 februari 2011

Välkommna

Hej, Det är jag som är Isabelle och ny verksamhetschef på Face & Body i Ulfsunda.
Jag är 23 år och bor i Bromma.
Jag har jobbat på Face & Body i över två år och började som Massage- och spaterapeut men har med åren byggt upp mina kunskaper genom olika utbildningar och kurser och utför idag alla våra spabehandlingar ur vårt breda sortiment. Samt några av våra medical spa behandlingar.

Som nämnt i tidigare inlägg har jag från och med den 1a februari blivit verksamhetschef i Ulfsunda så är längre inte bokningsbar i Vällingby. Men jag hoppas att ni som varit kunder hos mig innan vill titta in hos mig på våra lokaler i Ulfsunda slott. Här finns en fantastisk miljö med möjlighet att ta del av alla våra spabehadlingar som vi erbjuder i Vällingby.

Här är det lungt och tyst, harmoniskt och perfekt för dig som vill komma undan en stund och bara njuta av att få koppla bort allt runt omkring en stund. Jag finns här för att ge er en total avkoppling och en riktigt skön stund. Jag arbetar för att få dig så nöjd som möjligt och ser framemot att träffa dig här väldigt snart!

Här nedan finner du bilder från våra fantastiska lokaler!




Välkommen du också!

/Isabelle Hooshidar
Verksamhetschef Face & Body i Ulfsunda Slott
http://www.facebody.nu/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar