onsdag 19 januari 2011

Värme i kylan


Visst är det härligt att snön har börjat smälta. Bara att asfalten syns gör i alla fall mig gladare och får mig att längta efter våren. Men eftersom kylan kommer hålla sig kvar ett tag vill jag passa på att påminna er om vår fina Spa avdelning på Face & Body i vällingby.

Jag och en vän var där och myste i helgen. Det var otroligt avkopplande och vi kände oss helt färdiga efteråt. Massagestrålarna i vår stora jacuzzi har olika styrkor och du kan själv justera efter dina önskemål. Jag kände mig ordentligt knådad när jag klev ur badet.

I bastun valde vi att använda eukalyptus arom som gjorde under på min långdragna förkyldning.
Medan vi bubblade hade vi färskfrukt och hade med oss en liten flaska mosseratvin för att få en riktig lyxkänsla och toppade med en härlig fuktmask som fick sitta på hela under hela vistelsen!

Perfekt att kombinea med några av våra behandlingar eller bara komma undan kylan en stund!
Ring och boka idag!




/Isabelle Massage och spaterapeut
www.facebody.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar